Dzień Dobry kochani! To ostatni dzień tygodnia i czas na nową literkę. Zaczynamy!
1. „Ź jak źrebak”. Na początek obejrzyjcie film:
https://www.youtube.com/watch?v=e8UGWgYeZw8
Dzisiaj poznamy małą i wielka literę „ź”, „Ź”. Spróbujcie ułożyć schemat wyrazu „źrebak” z białych cegiełek i zaznaczyć miejsce „ź” klockiem. Spróbujcie ułożyć literę „ź” z nakrętek. Czy znacie jeszcze inne słowa w których słychać „ź”? (źrebak, źródło, koźlę, buźka). Spróbujmy je wyklaskać.
https://www.youtube.com/watch?v=DbkqkOo6sug
https://www.youtube.com/watch?v=4dEs2s7hcRs
Przyjrzyjcie się, jak wygląda litera „ź”. Co Wam przypomina lub do czego jest podobna?
https://www.youtube.com/watch?v=DyGVX1ult8o
Zróbcie kartę pracy z książki cz. 4, str. 84
2. „Sportowo z muzyką”– zabawa ruchowa, rozwijanie sprawności ruchowej oraz koordynacji wzrokowo ruchowej w różnych formach aktywności z wykorzystaniem przyborów.
A teraz zapraszamy Was do zabaw ruchowych przy muzyce z wykorzystaniem: drewnianych łyżek, pudełka plastikowego, garnka metalowego i pudełka tekturowego. Kolejność wykonywanych ćwiczeń wskaże Wam poniższy link. Bawcie się dobrze!
https://www.youtube.com/watch?v=x9F1oqntz_o
3. „Wiosenne łamigłówki”– ćwiczenia rozwijające słuch fonematyczny, ćwiczenia spostrzegawczości i pamięci wzrokowe, oraz gry liczbowe.
Zapraszamy Was do wesołej zabawy z wiosennymi łamigłówkami, zajdziecie tu wiele ciekawych zadań. Ciekawe jesteśmy czy uda wam się rozwiązać wszystkie zadania?:)
wiosenne-gry-i-łamigłowki
Życzymy miłej zabawy z literą „Ź” 😊