Dzień dobry, jak minął weekend spacerki, jazda na hulajnodze a może i jazda na rowerze była?
Zaczynamy nowy tydzień na początek zachęcamy do ćwiczeń buzi i języka z Panią Magdą https://www.youtube.com/watch?v=MmHEqRnriYU
A teraz poranna gimnastyka z Kubusiem.
https://kubus.pl/cwicz/kubus-w-domu/
https://kubus.pl/cwicz/kubus-silacz/
https://kubus.pl/cwicz/kubus-nad-jeziorem/
” Co to są emocje? „ rozmowa kierowana przez rodziców poznanie i nazywanie emocji na podstawie bajki edukacyjnej pt. „Ubu i emocje”https://www.youtube.com/watch?v=TcLK9ZBUsDs
„Psie smutki” – słuchanie w wersji muzycznej wiersza Jana Brzechwy „Psie smutki” – uważne słuchanie nagrania. https://www.youtube.com/watch?v=5I77fPSRxAc Po wysłuchaniu rozmowa na temat treści wiersza i przeżyć własnych dzieci:
- Jakie powody do smutku miał pies z wiersza?
- Co sprawiło, że pies z wiersza nie miał już smutków?
- A czy wy czasem macie powody do smutku?
- Jak sobie radzicie ze smutkiem?
A teraz karty pracy. Materiał zawiera 4 karty. Jedną z różnymi układami ust oraz różnymi wariantami nosów, jedną z oczami w różnych wariantach i jedną z owalem twarzy. Dla dziewczynek księżniczki dla chłopców rycerz. Wycięte elementy zestawu mogą pomóc w ćwiczeniach narządów artykulacyjnych, rozpoznawaniu emocji, nazywaniu części twarzy oraz opisywaniu cech szczególnych.2619 2554
sekwencje-czynnosci-20-1-bc sekwencje-czynnosci-20-2-bc Na każdym arkuszu znajdują się dwie ilustracje. Po wycięciu obrazków z całego zestawu należy je wymieszać i poprosić dziecko o ułożenie ich we właściwej kolejności i nazwanie emocji dziewczynki( strach , lęk) Powodzenia:) Miłego dnia:)