W drugiej części dnia zachęcamy do skorzystania z poniższych aktywności:
- Po wykonaniu pracy plastyczno – technicznej należy Wam się relaks 🙂 Poproście więc rodzica o wykonanie masażyku na waszych plecach:
Stary niedźwiedź mocno śpi i o wiośnie śni:
Śniła mu się pisaneczka, ta co cała jest w kropeczkach (uderzenia paluszkami- kropki)
Była też w paseczki (rysujemy paseczki)
I w wesołe krateczki (rysujemy krateczkę)
Ta w malutkie ślimaczki (rysujemy ślimaczki)
I żółciutkie kurczaczki (rysujemy kurczaczki- kółko, kółko, nóżki, dzióbek)
Cii… wiosna, wiosna ach to ty! (całymi dłońmi)
- „Gdzie jest zajączek?” – utrwalenie w zabawie pojęć przestrzennych. Do tej zabawy śmiało możecie wykorzystać Wasze zajączki wielkanocne, które wcześniej zrobiliście oraz krzesło. Waszym zadaniem jest układanie zajączka według instrukcji rodzica – pod, obok, na, z lewej strony, z prawej strony, pomiędzy.
- „Wielkanocna pisanka” – poniżej znajdują się kolorowanki dla Was. Wybierzcie jedną z nich i postarajcie się pomalować ją najpiękniej jak tylko potraficie.
Miłej zabawy 🙂