Dzień Dobry kochani!
We wtorek zapraszamy Was na aktywność językową i ruchowo-zdrowotną.
1. Wesołe zabawy z literą „h”
Dzisiaj poznamy małą i wielka literę „h”, „H”.
https://www.youtube.com/watch?v=ZYseoOcd6m8
Przyjrzyjcie się, jak wygląda litera „h”. Co Wam przypomina lub do czego jest podobna? Przeczytajcie wspólnie z rodzicami lub samodzielnie nazwy obrazków, a następnie podziel je na sylaby i na głoski. Pokolorujcie kółka oznaczające miejsca głoski „h”. Spróbuj nazwać kwiaty- odszyfruj kody. Z pomocą rodziców przeczytajcie tekst – pokolorujcie obrazki, których nazwy wystąpiły w tekście.
Zróbcie karty pracy z książki cz. 3, str. 68, 69, 70
(Tu znajdziecie dodatkowe karty do czytana z litera „h”)
Litera H dzielenie na głoski
Litera H- sylaby i wyrazy do czytania
2. „Na wiosennej łące stokrotki pachnące”- ćwiczenia grafomotoryczne.
Narysujcie literę „h” wodząc palcem po śladzie, a następnie samodzielnie (jest to dodatkowa karta pracy z literą „h”).
Litera H po sladzie
3. „Zabawy ruchowe ze wstążka”- zabawa ruchowa, rozwijanie sprawności ruchowej oraz koordynacji wzrokowo ruchowej w różnych formach aktywności.
A teraz czas się poruszać! Weźcie wstążkę i według pokazu slajdów naśladujcie jak nią poruszać. Bawcie się dobrze!
http://scholaris.pl/resources/run/id/109821
Powodzenia😊